Sunday, January 23, 2011

kenapa menangis sayang?

salam 1blogger,

dah dua hari bila omel dudukduduk sambil termenung
tetibe je air mata ni deras nak mengalir
omel cuba tahan tahan, tapi tak boleh,
makin kuat omel tahan, makan laju air mata ni nak keluar

kenapa wahai air mata? kenapa? kenapa?

tolong lah jangan buat omel macam nih
tolong jangan seksa jiwa omel
cukup lah wahai air mata
dah tak da guna nya kau nak keluar lagi
semua dah terlambat
keputusan dah muktamad
semuanya tetap akan terjadi

sabarlah omel, tabahlah wahai hati,
go omel, u must be strong!

salam rindu: omel

7 comments:

nelly said...

jangan sedih-sedih ya ..

Cik Seri Omel said...

huhu, thanks, sedih kene dudok hostel,hmmm

Si Gedung Gedang said...

http://sang-putri.blogspot.com/2011/01/anisa-hang-tuah-is-plagiarizer.html

hamzah ian said...

rilek2..
aku dulu duk hostel gak.. biase la tu

Cik Seri Omel said...

hmm, omel tak penah dok hostel, lgpun pegi bukan dgn kerelaan hati, huhu, but, ill try utk merelakan hati, huhu

Cik Cammy Lia said...

lor kena duk hostel je ke?hehe
lucu lah omel ni.ingatkan frust bercinta.kihkih

Cik Seri Omel said...

@cik cammy lia : kecikkecik tak boleh bercinta, bhahaha, omel takud lah tak bpleh serasi dgn asrama tuh