Saturday, February 5, 2011

nukilan by nurhazziq

sedang omel dok ralit menghupdate blog
tetibe omel dpt mesej dr seorang sahabat
omel bace
omel bace
omel bace
sampai tiga kali omel baca sebab omel tak percaya member omel sorang ni pandai jugak buat ayat jiwan karat sehingga akhir sekali
omel terharu
omel sebak
omel sedih
omel menangis

TEMAN,
PERGILAH KAU KE TEMPAT BARU MU,
TEMPAT YANG LEBIH MENCABAR,
JADIKAN GELAK TAWA,
SUKA DUKA,
GUARAU SENDA,
SEBAGAI BEKALAN KENANGAN MU BERSAMA TEMAN LAMA,
DOA KEJAYAAN KAMI MENGIRINGI LANGKAH MU KE  SANA,
SEMOGA KITA BERTEMU DI MENARA GADING SUATU HARI NANTI.

nukilah ikhlas: Nurhazziq Azamudin

thanks nur, omel suka panggil dy nur sebab member omel ramai yg nama hazziq, so tak keliru nanti
nur, jaga diri baikbaik, kau sahabat aku yg paling best, walaupun kau suka dengki aku nan fidza, suka rembat biskut aku, suka mintak aku belanja, suka menjawab, suka loya buruk tapi aku sayang kau lah. aku akan ingat sampai bilabila kenangan kita. thanks sebab sudi doakan kejayaan aku. aku akan sentiasa doakan korang, soalansoalan dr mrsm aku poskan dekat koranng nt ea. semoga kita bertemu lagi.


alots of love: omel

1 comment:

Anonymous said...

http://13dfgsdfg57.com/