Sunday, February 6, 2011

omel sayang fidzah sangat-2



siyes teruja gilak bila fidzah bff omel tu bagi omel hadiah
tapi dy kata omel jgn bukak sekarang bukak dekat umah
peh, bertambahtambah teruja,
omel memang suka dapat hadiah
nafsu nak tengok ni maken membuakbuak,

tapi, omel pegang cakap fidza bukak dekat umah
adehhh, time tu jugak lah along amek omel balik tusyen lambat
maken terseksa jiwa omel nak tengok benda alah tu

ape lah agaknya


sampai je dekat umah,
omel bagi tahu satu umah yang omel dapat hadiah
macam tak pernah dapat je kan
padahal tiaptiap tahun time besday omel banyak jugak dapat hadiah (13.04 taw, haha)

then, omel suruh sorangsorang teke ape isi nya
ada yang kata keychain ada yg kata pakej cicak bersama telur nya
huishhh ada ke patot teke benda yang seramseram nih
takkan lah fidza nak naya omel kankankan?





jeng,,, jeng,,, mari kita lihat sapa yg kene

cantek tak?
bungkusan je dah lawo semacam
tuh yang excited gila





jeng... jeng... jeng..
apakah itu?















































ni dia hadiah nya
jam loceng

sangat cumel
sangat cantek
sangat lawa

thanks fidza,
fidza penah tanya omel dah beli jam loceng belum
omel jawab belum,
tengah nak carek
tak sangka fidza dah bagi dulu
sebelum sempat omel nak beli
thanks alot
sayang fidza
nanti setiap pagi nak bangun
omel mesti ingat fidza
fidza, u are always in my heart sayang
love you so much
semoga persahabatan kita kekal selamanya


sayang fidza
alots of love, muah
jgn sedihsedih
jaga diri ye syg


2 comments:

Siti Fatimah Fuzz said...

wah...cantiknya jam tuu....ni mesti BFF omel tak nak omel bangun lewat gi kelas...hehe

Gossip Girl. said...

haah memang pun <3 -Fidzah Hassan