Friday, September 2, 2011

"dah nak kawin dah"

"eh, dah besar lah omel."

"ouo, haah, dah lama dah omel membesar, hehehe"
~dalam hati, haiya machik, sudah lame kot omel besar, mau tanya lagi 

perbualan bersambung lagi...

"erm, dah habes sekolah belum?"

"baru form4 makhencek,"

"laa, sekolah lagi,"
~haiya makcek, tua sgt kah saya?

kini, beralih kepda mak,

"ni anak yg sulung ke?"

"tak de lah, ni no. dua, ade abang sorang, abg nya dah beraya sendiri, dah besar kan"
~lebeh kurang cenggitu lah bunyi nya

"ouh, tak lame lagi bermenantu lah kau"

"hahah, lame lagi kot"

"ape lame nye, anak dara molek-2, kejap jeh laku"

"hahaah"
~mak omel hanya mampu ketawa

tetibe, omel terasa macam nak mencelah

"haha. lawak macik, tapi boleh jugak, mane tahu boleh jadi menantu makcik"

mak omel kate:

"haish, omel, ape pulak cakap cem tuh, tak baik"

hahaha, terdiam machik tuh,
ingat ayu-2 lagu nih tak reti smash ke?
hamek ko, 
ramai sgt cakap cem nih,
suka buat I blushing tau, haahahaha

No comments: