Friday, December 23, 2011

PEMIMPIN. Layakkah kamu digelar pemimpin?


P.E.M.I.M.P.I.N

sebenarnya, apakah yang dimaksudkan dengan PEMIMPIN itu?

layakkah?

sekali lagi
.
.
.
.
.
.
.
.

LAYAKKAH?

sedang memikirkan, layakkah aku digelar pemimpin
pemimpin?
pemimpin yang memimpin diri sendiri?
berjayakah aku?
pemimpin yang memimpin rakanrakan?
mampukah aku?
pemimpin yang memimpin menuju KEBAIKAN?
sanggupkah aku?

memikul amanah yang akan dipersoal diakhirat kelak?
memikul tanggungjawab yang tergalas dibahu ku?

sekali lagi LAYAKKAH AKU???


INSYAALLAH.
percaya dan yakin pada kebolehan diri sendiri!



3 comments:

aiENn cHAm said...

insyALLAH,kita semua adelah khalifah (pemimpin) di ats bumi nie,do de bes oke ! ;D

Cik Seri Omel said...

thanks for ur support sis. =)

smilenajah93 said...

insyaAllah awak boleh ! hebat !